کاف_خ

زردک شهریوری

کاف_خ

زردک شهریوری

ثابت

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵ ب.ظ

سلام!

اسم من کوثره میتونید برای آشنایی بیشتر درباره من رو بخونید.

فکر نمیکردم بتونم دوباره پست شماره یک توی این وبلاگ بنویسم!

ولی حالا تونستم و هیچ چیز جز وبلاگ پاسخگوی نیاز من نی 

میخوام روزانه بنویسم تا پیشرفتمو بتونم بسنجم

پیشرفت توی چیزی که از زندگیم میخوام

من میخوام یک هنرمند جهانگرد باشم!

البته!

نه به تنهایی

امیدوارم در اینده از پیدا کردن ادمایی مثل خودم بنویسم

و 

از کارهایی که باهم میکنیم!

 

از شروع سال 1399 دفتر بولت ژورنال برداشتم 

تا رسیدن به چیزی که میخوام میسر بشه!

این وبلاگ هم مکمل همین دفتر هست :)

 

 

آدم خیلی راحت روزاشو تفکراتشو اتفاقاتی که براش افتاد و مسیری که اومد رو فراموش میکنه!

و هیچ چیز بهتر از وبلاگ نویسی نیست چون خودت در آینده مثل یک خواننده در الان هستی!

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به کوثر آینده

 

 

تامام

 

 

  • kata kh

نظرات  (۴)

سلام

چه خوب که برگشتی

آرزو میکنم خوشحالیاتو بخونم 

راستی وقتی نبودی مریم برگشت دوباره رفت اما آدرس کانالشو گذاشت، داری آدرسشو؟

پاسخ:

سلام
مرسی
نه ندارم
موبایل هم ندارم!
ولی بهم بده
  • ناهید قربانی
  • ممنون که بهم سر زدی عزیزم

    و چقدر جالب بود برام ، منم به تازگی - تقریبا از اواسط اسفند - به بولت ژورنال رو اوردم

    و چقدر معجزه داشته تو زندگیم و همه چیز برام حساب شده پیش میره ، امیدوارم برای توام همین طور باشه

     

    موفق باشی !

    کاش بیشتر بنویسی 🙁

    پاسخ:
    دلم میخاد بنویسم.
    ولی اینقدر مدت زیادیه ننوشتم زورم میاد بنویسم:/

    میفهممD:

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">