کاف_خ

زردک شهریوری

کاف_خ

زردک شهریوری

موهامو پسرونه کوتاه کردم

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۵۳ ب.ظ

موهامو کوتاه کردم...

خیلی خوشحالم! هر روز به اون کاتای رویاییم نزدیک تر میشم:) هر روز بیشتر از روز قبل حس میکنم خودمم توی اینستا استوری کردمش موهامو. 

وای بابام برگشت تقصیر اون ژاپنیاس که میبینی:/ منظورش کره ایا بود:/// وات د ؟ من از هفتم قبل از اینکه اصلا بفهممم کی پاپی هست علاقه داشتم موهامو کوتا کنم:/

کو شوهر اصن! بره گم شه اون شوهری که به خاطر موهام منو میگیره و نمیزاره موهای خودمو! مال خودمو کتاه کنم:/ بره محو شه از این دنیا بره بره تو اتاقش از کار بدش خجالت بکشه فقط, منوهم هیچوقت نیاد بگیره:/ 

واتساپم شده فقط کلاسای مدرسه :) دلم میخاد همین الان پاکش کنم خودمو راحت کنم :) قطعا موبایل بخرم سه جیز فقط نصب میکنم اینستا تلگرام و یوتیوب و جایی که بنویسم ینی بلاگ

از احساسات این مدتم بگم؟ اینکه با تمام وجودم از اینکه تو ایران زندگی میکنم برای خودم متاسفم :) من عاشق کشورمم با تمام وجودم ولی واسه ی اولین بار حاضر بودم توی یک کشوری مثل عراق زندگی بکنم تا جایی مثل ایران یک روزمو بگذرونم. به جایی رسیدم که فکر میکنم حتی ذره ای ذره ی کوچیکی امیدی وجود نداره که تو ایران بمونی و به رویاهام برسم! 

رویامم که گفتم.

 

و یک حسی هم دارم... تنها.

نه قطعا تنها نیستم حداقل به اندازه ی دوتا انگشتای دستم آدم رو میتونم نام ببرم که فقط با خیال راحت میتونم پیششون غر بزنم و چه موهبتی از این بالاتر!

یک مرضی دارم زود از آدما خسته میشم :)) منظورم اینه نمیتونم به طور مداوم باهاشوون کاملا در ارتباط باشم و ناراحتشون نکنم یا حس بد به خودم دست پیدا نکنهبرای همین ترجیح میدم دور بشم

دلم میخاد رفیقامو بیشتر بشناسم :) ببینم واقعا کیا برام میمونن میخام بعضی از رابطه هارو تموم کنم, حتی اگه بیش از 5 سه سال یا پنج ساله که ادامه داره :)) تا الان یک نفرو بلاک کردم انداختم دور قطعا از این به بعد هم ببینمش رفتارم مثل قبل نی باهاش :) از اونجایی که شخصیتشو میشناسم میدونم هرچی بگه بهونشه :) اون آدم برام تموم شد... همیشه فکر میکردم میتونم روت حساب کنم و بگم یکی از بهترین دوستامی خاطراتت میمونه:)

 

توی هزار جمعم باشم بازم حس تنهایی میکنم به همون دلیل بالا... و هیچوقت نمیتونم حس کنم من جزوی از یک گروهم...

 

 

  • kata kh

نظرات  (۷)

مبارک باشه

چه خوب

منم خیلی وقته کوتاه کردم،خیلی خوشحالم 

 

ینی بقیه موهای خودتو دیدن تو استوری؟

پاسخ:
اووووووووو چه جووری کوتا کردی؟؟؟؟؟؟؟

اره 
  • راهی آسمان
  • مدل خاصی نداره فقط خیلی خیلی خیلی کوتاهه حتی تل هم نمیخواد😍

     

    هی وای من...

    از شما به دوره همچین کاری...

    خیلی تعجب برانگیزه، من شما رو یه طور خوب می شناسم خانوم خانوما

    خب حتما خانما فقط فالو میکنن پیج شما رو 

    آره؟

    پاسخ:
    از من هیچی بعید نی :))))
    و باید بگم که این کوثر الانو هیچ کس نمیشناسه جز خودم :)))
    باید به خدمتتون عرض کنم پیجم بازه...
  • راهی آسمان
  • چرا من میشناسمت، شما همون کوثری هستی که کفش هاش تو کربلا گم شد، با خانواده رفت یکی دیگه گرفت

    میدونی امام حسین قربونش برم گفتن که زیارت نمیکنند مرا مگر صدیقان امتم

    من ازآرزومندای کربلام، شما از زائرانش

    کوثر جانم، فدات بشم عزیز دلم😇

    لطفازیبایی های خودتو برای خودت نگهدار خواهر مهربونم💖😘

    پاسخ:
    اینو از کجا میدونی؟ 


  • راهی آسمان
  • خودت قبلا در موردش نوشتی 😇

    سلام کاتایا

    من برای این دستت نظر نذاشتم؟ یا خصوصی گذاشتم؟

    موهات خیلی بلند بود؟! منم گاهی بهش فک می کنم ولی می ترسم تعادلم بهم بخوره بدون موهام.:))

     

    پاسخ:
    سالام
    خوفی
    ناه
    خیلی بلند؟ نبود چون هی خرد خرد کوتاه کرده بودم اخرین بار رو شونم کوتاه کردم الانم که پسرونه 
    چون دفه قبل که پسرونه کوتاه کردم موهام بلند بود و شوکه شد :) تا کمرم بود
    عخی :))
    من اصلا تحمل موی بلندو ندارم :/

    به قول بانو نو تو سریال پادشاه ابدی : آی قلبم ..آی سرم-_-

    باهات موافقم منم روز به روز که میگذره با خودم فکر میکنم یعنی میشه نسل ما به چیزی که میخواد برسه؟؟ نسل ما میتونه خونه بخره، یه ماشین درست حسابی که از وقتی سوارش میشه به منزله ی دریافت بلیت مرگش نباشه رو داشته باشه؟

    موهاتم مبارک باشه. اصلا این چرت و پرتا که دختر به موهاشه و این جور چیزا رو قبول ندارم، آدم اختیار موشم دست خودش نباشه یه بارگی کلا زندگی نکنه دیگه!

    پاسخ:
    اره... 
    اگه خودمون کاری نکنیم و همون راه قبلیارو در پیش بگیریم و هی سکوت کنیم و سکوت کنیمو از تصمیمای اشتباهمون درس نگیریم واسه بچه هامونم همینه
    همین الان ینی چی که من به عنوان یک هنرجوی نوجوان نمیتونم یک آبرنگ خوب و یک مقوا داشته باشم! حالا این بزرگا بماند

    دلم میخواد بدونم چیکار میتونیم بکنیم *دو دست بر سر زنی*

    پاسخ:
    اولین کاری که میتونیم بکنیم اینه که اگاهیمون رو ببریم بالا و گول سواد های رسانه ای رو نخوریم و درست و منطقی انتخاب کنیم! 
    وقتی نصف مردم هنوز نمیدونن اشتباهشون چی بوده و  باز مثل سریای دفه قبل این اشتباه رو تکرار میکنن میندازن تقصیر زمین و اسمون هیچ چیز عوض نخواهد شد. 
    حتی تو زندگی سخصیمونم یاد نگرفتیم یک اشتباهی میکنیم مسئولیتش رو بپذیریم و عذرخواهی کنیم همه مقصرند الی من
    دومین کار اعتراض درست و اتحاد
    اعتراض که حتما ریختن تو خیابون نی 
    بعضی وقتا نخریدن اعتراضه! ولی وقتی مردم به علت نبود اگاهی و سواد میرن صف میبندن برای خرید پراید...
    برای تعطیل کردن مدارس و اعدام نکردن  خوب بلدیم فعالیت کنیم ولی برای لقمه شبمون سکوت مطلق دلار میشه 25 تومن هیچ اعتراض درستی نی! که کو وعده ی دلار هزار تومنی؟ خواستار بازخواست و جوابگو بودن از اقای رییس جمهور نیستم 
    و...


    بزرگترا فک نکنم به هیچ راهی مستقیم باشن فقط پنبه کردن تو گوششون دعوا میکنن امصال منو تو باید این چیزا رو سعی کنیم رعایت کنیم و به خودمون هی یاداوری کنیم شاید برای بچه هامون یکم فرج شد:/
    سیاسی شد:////////

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">